woensdag 17 december 2008

Mijn eerste activiteit op de Bso.

Mijn eerste activiteit op de bso vond ik één van mijn leukste activiteiten! Omdat het mijn eerste activiteit was wilde ik het een beetje groot aanpakken ook omdat ik nieuw was en de kinderen me nog moesten leren kennen. Ik heb een speurtocht gemaakt met oud hollandse spelletjes. We gingen 's middags allemaal met de kinderen naar buiten waar ik de spelletjes al klaar had gezet. Ik heb toen twee groepjes gemaakt en de kinderen moesten de spelletjes allemaal doen en goed uitvoeren. Elke keer als ze dat gedaan hadden kregen ze een letter en daar moesten ze uiteindelijk het goede woord van maken. het groepje die dit als eerst had mocht als eerst de snoepzakjes gaan zoeken die ik overal verstopt had. toen de kinderen de snoepjes allemaal hadden zijn we aan tafel gegaan om dit lekkers op te eten! De kinderen vonden de activiteit allemaal heel erg leuk en het was een super gezellige middag!!!

Geen opmerkingen: